Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum „s-au jucat” reclamele, de dimineață și până noaptea târziu, pe televiziunile pentru copii și tineret

În primul trimestru al acestui an, nișa televiziunilor pentru copii și tineret a furnizat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate mai mare cu 29,4% față de aceeași perioadă a anului trecut.
televiziune copii

Publicitatea nu-i o joacă pe televiziunile pentru copii și tineret. Publicitatea înseamnă bani. Iar televiziunile pentru copii și tineret au o foame mare și eternă pentru… banii din publicitate.

În primul trimestru al acestui an, volumul de audiență livrat de aceste televiziuni a fost mai mare cu 29,4%, ajungând la 24.849 GRP30 target comercial. Este o creștere spectaculoasă, cea mai mare în puncte procentuale dintre segmentele de televiziuni.

Volumul reprezintă 4,1% din totalul audienței TV, în primul trimestru al anului, sub cel livrat de nișa televiziunilor de filme (8,3%) și știri (10,7%).

Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points (GRP’30) – clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni. GRP-ul pe targetul comercial este „marfa” tranzacționată, la prețurile reglate de cerere și ofertă (Cost Per Point – CPP).

Disney Junior a livrat cel mai mare buget de audiență, 8.190 GRP30 target comercial, în creștere cu 29% față de primele trei luni ale anului 2017.

VEZI CUM S-A ÎMPĂRȚIT CAȘCAVALUL PUBLICITĂȚII ÎN TRIMESTRUL I 2018!

Majorări ale volumelor de audiență pentru reclamele difuzate au înregistrat și Disney Channel (35,1%), Boomerang (83,1%) și Cartoon Network (20,4%).

Nick JR, care nu a fost prezent la începutul anului în monitorizări, a livrat 2.324 GRP30 target comercial, în primele trei luni ale anului.

Scăderi de audiență au suferit Minimax (-46,3%) și Nickelodeon (-9,3%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii