Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-au auzit radiourile pe „frecvențele” publicității în ianuarie 2014

radiouri.jpg
În prima lună a acestui an, cele opt rețele de radio monitorizate de BRAT au difuzat 23.706 de reclame, în valoare brută de 7,85 milioane euro (rate card). Kiss FM și Radio ZU au atras cele mai mari bugete de publicitate.

Rețeaua Kiss FM a difuzat în ianuarie 5.222 de reclame, reprezentând 2,04 milioane euro (calculat la rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Este cel mai mare volum brut atras de o rețea de radio, la începutul acestui an.

Pe locul secund se plasează Radio ZU, cu 4.791 de inserții, în valoare de 1,64 milioane de euro (rate card). Pro FM a atras un buget brut de 1,2 milioane euro (rate), echivalentul a 3.452 de spoturi.

Celelalte radiouri din monitorizarea BRAT au înregistrat următoarele bugete de publicitate: Magic FM (1,04 milioane euro), Europa FM (738.109 euro), Radio România Actualități (735.118 euro), Rock FM (302.042 euro) și Radio 21 (148.114 euro). Toate cifrele sunt bugete calculate la rate card.

Se remarcă bugetul Radio România Actualități, care este foarte apropiat ca valoare brută de cel atras de radioul privat cu acoperire națională Europa FM.

La sfârșitul anului trecut, Kiss FM, Magic FM și Rock FM au trecut de la SBS Broadcasting în proprietatea grupului elen Antenna.

Vezi și audiențele radiourilor în toamna anului 2013, la nivel național!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii