Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-a mișcat în octombrie nișa „strâmtă” a televiziunilor tematice

televiziuni_tematice.jpg
Cele șase canale tematice cuprinse în sondajele de audiență au avut în octombrie o cotă cumulată de piață de 1,69% la nivel urban (all day), cu 0,15 puncte procentuale mai mică decât în luna precedentă. History Channel a avut cea mai mare audiență pe această nișă: 13.000 de telespectatori pe minut (all day).

În octombrie, audiența medie a History Channel a scăzut cu 1.000 de persoane față de septembrie, atât în urban urban, cât și la nivel național. În acest din urmă univers, audiența medie a fost de 15.000 de telespectatori pe minut.

Cea de-a doua televiziune a acestei nișe este National Geographic, cu o medie de 10.000 de persoane în urban (all day), respectiv 14.000 pe național, conform măsurătorilor Kantar Media. Canalul National Geographic a câștigat în octombrie câte 1.000 de telespectatori în ambele universuri (urban și național).

Bătalia audienței în această nișă se dă între History Channel și National Geographic. La mare distanță se află Discovery, cu o medie de 7.000 de telespectatori în urban și cu o audiență de 12.000 la nivel național. Ratingul național este competitiv pentru că televiziunea este preluată și de cabliștii mici, urbanul fiind dominat de RCS&RDS, care nu distribuie Discovery. Totuși, canalul a pierdut 2.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban față de luna septembrie.

Nișa canalelor tematice în sondajele de audiență este completată de National Geographic Wild (5.000 de telespectatori pe minut în urban – all day), Animal Planet (4.000) și CBS Reality (2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii