Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

(P) Cum rezistă producătorii români în lupta cu economia din perioada Covid-19

Anul 2020 este așa cum este. Cu bune, mai puțin bune și, din păcate, cu foarte multe rele. În timp ce cifrele de infectare cu noul coronavirus sunt în continuă creștere, cifrele de afaceri a multor companii românești (și nu numai) sunt în descreștere.
coronavirus covid 19 economie

 Ce putem face? Clar, în primul rând să respectăm măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, iar în al doilea rând – să devenim, fiecare dintre noi, ambasadori veritabili ai producției locale. Pentru că nu putem merge decât înainte. ÎMPREUNĂ!

Solidaritate pentru economia românească

Nu mai este o noutate faptul că epidemia cauzată de coronavirus reprezintă un șoc major pentru economia mondială și, implicit, cea locală. Este de admirat faptul că producătorii români, mai mari sau mici, se încăpăținează să reziste în lupta cu economia din această criză-corona, salvându-și astfel visul, munca, echipa. Îi putem sprijini atât de simplu și natural, cumpărând produse fabricate în România. În acest fel, producătorii români sunt încurajați să producă mai mult și mai bine, iar taxele plătite de ei se adaugă la bugetul țării, ceea ce – în definitiv – se întoarce tot în beneficiul nostru, ca societate.

Compania UNIKA este un exemplu de producător român care strălucește într-o piață plină de mărfuri de import. În cei peste 10 ani de existență, UNIKA a reușit să își câștige titlul de cel mai important producător român de agende. Produsele UNIKA sunt frabricate cu tehnologii occidentale, moderne, la standarde europene de cea mai buna calitate, dar marcate cu mândrie cu eticheta Made in Romania. Pentru shopping, făceți-i o vizită pe site.

Noile provocări în business-ul românesc

Cum ne păstrăm oamenii și cifra de afaceri, asta e întrebarea! Încă de la izbucnirea epidemiei de coronavirus, compania UNIKA și-a revizuit măsurile de siguranță în ceea ce privește cifra de afaceri, precum și securitatea muncii pentru cei aproximativ 40 de angajați. Strategia companiei a fost de a mări veniturile angajaților, reușind astfel să-și fidelizeze oamenii pe termen lung și, implicit, să-i motiveze să fie mai eficienți și productivi.

Apoi, pentru a evita riscul iminent de a-și închide porțile în perioadă de criză, UNIKA și-a extins vânzările în afara granițelor. Noua strategie a implicat o remodelare de business din B2B total în o cotă mare pentru B2C. Prin urmare, în ultima perioadă compania UNIKA s-a focusat pe identificarea de noi piețe și canale de vânzări preponderent online de tipologia market place (cum ar fi eMag, în tară, și Amazon, în afara țării); crearea de noi produse și politici de preț și, respectiv, poziționare, pentru a putea concura cu produsele fabricate în China; listarea și – din octombrie 2020 – start vânzări pe amazon.co.uk, urmând ca din decembrie să-și anunțe prezența și pe amazon.com. În altă ordine de idei, răspunsul la întrebarea de mai sus este „caută soluții, nu scuze!”.

Adaptare la noua realitate cu produse specifice Flexi Work

Adaptarea și reinventarea sunt ingredientele esențiale pentru reușită, indiferent de situație.   În această perioadă cu multă muncă de acasă și școală online, brandul UNIKA a răspuns prompt nevoilor și cerințelor clienților săi, creând peste 300 de produse noi, cu personalitate și atenție la detalii: produse pentru protecția biroului, accesorii și device-uri pentru office. Printre acestea se enumeră: desk pad-uri protecție birou (peste 30 de modele); kit desk pad de tip Family&Friend creat special pentru părinți și copii; huse de laptop din PU sau PN (peste 30 de variante); agende & notes-uri (peste 200 de modele), precum și o gamă întreagă de produse ecologice pentru cei cărora le pasă de planetă și doresc să-i inspire și pe alții să o facă. Lista completă a produselor marca UNIKA o găsiți pe www.unikashop.ro.

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii