Cautare




, Contributor

Tech |
|

Cum pot brandurile să devină mai atrăgătoare pentru cei din generația Millenials

Aproape 55% din membrii generaţiei Millenials susţin că o experiență neplăcută cu aplicaţiile mobile ale unei companii reduce şansele ca ei să folosească produsele sau serviciile acesteia, arată un studiu realizat de Oracle.
comunicatii_mobile.jpg

Circa 39% dintre Millenials sunt mai puţin înclinaţi spre a recomanda altora produsele sau serviciile unei companii care nu generează o experienţă plăcută prin intermediul aplicaţiilor mobile, iar 27 % admit că acest factor i-ar determina să acorde chiar și o notă negativă produselor sau serviciilor acelei companii, potrivit raportului global, „Millenials și mobilitatea: cum pot atrage business-urile generația aplicațiilor”.

Rezultatele mai arată că o companie care nu poate oferi clienților actuali sau viitori o interacţiune mobilă plăcută, care să reflecte valorile brandului, riscă alienarea generației Millenials, în timp ce competiția îi atrage cu o ofertă mobilă mai convingatoare.

Generaţia Millenials nu este atrasă de comunicări nesolicitate prin notificari Push care nu sunt relevante pentru nevoile lor individuale, dar sunt mulţumiţi de serviciile de suport cu valoare adăugată prin comunicare, pe care unele companii le oferă.

Circa 73% apreciază posibilitatea de a cumpăra produsul sau serviciile unei companii folosind o aplicație mobilă. Totodată, 71% apreciază posibilitatea de a achita facturi pentru diverse servicii, iar 65 % apreciază posibilitatea de a raporta unei companii probleme sau plângeri prin intermediul unei aplicații mobile.

În acest context, mai mult de jumătate (56%) preferă să nu primească notificari Push. Același procentaj reacționează rar la notificarile Push pe care le primesc, chiar dacă aproape 50% dintre aceștia admit că notificările respective sunt personalizate.

Pentru milenialii din APAC, aplicațiile mobile reprezintă resurse necesare în viețile lor de zi cu zi. Tinerii din această regiune sunt într-o constantă căutare de noi aplicații inovative, iar încurajator pentru companii este faptul că sunt dispuși să plătească pentru aplicații care oferă o experiență valoroasă.

La scară globală, studiul relevă o discrepanță între folosirea aplicațiilor pentru smartphone și cele pentru tabletă în rândul generaţiei Millenials. În vreme ce tinerii folosesc tablete la o scară considerabilă, smartphone-ul rămâne dispozitivul preferat pentru a accesa aplicațiile mobile.

De exemplu, 61% dintre membri generaţiei Milenials au postat pe internet conținut media folosind o aplicație pentru smartphone. Vorbind despre transferul de bani, 48% au folosit o aplicație de smartphone pentru asta şi doar 22% au ales aplicațiile pentru tablete.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii