Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum mai stă presa scrisă în tiraje?

În trimestrul al III-lea al anului 2015, tirajul tipărit al celor 96 de publicații, care au depus declarațiile în condiții regulamentare, a înregistrat o scădere ușoară de circa 1%, comparativ cu cifra corespunzătoare trimestrului anterior, în timp ce vânzarile au rămas constante, arată ultimul raport al BRAT privind cifrele de difuzare pentru perioada iulie - septembrie 2015.
presa_scrisa.jpg

Tirajul burt s-a ridicat la 6,87 milioane de exemplare, în timp ce tirajul vândut a fost de 1,18 milioane de exemplare, la nivelul trimestrului precedent. Tirajul difuzat, 6,10 milioane de exemplare, a înregistrat o creștere de aproximativ 0,5% față de trimestrul al II-lea 2015.

Față de trimestrul similar al anului 2014, media tirajului brut a rămas constantă, în timp ce tirajul difuzat a crescut cu 1,3%. Tirajul vândut a înregistrat o scădere de aproximativ 12%.

Tabloidul „Click!” a avut un tiraj mediu brut de 115.915 exemplare pe ediție, în perioada iulie – septembrie 2015, în scădere cu 11% față de trimestrul anterior. Este cel mai mare tiraj brut din categoria ziarelor naționale.

„Libertatea” a înregistrat un tiraj mediu brut de 86.376 în scădere cu 10% față de trimestrul precedent.

Alte tiraje brute ale ziarele naționale:

„Gazeta Sporturilor” – 34.176 exemplare/ediție (scădere de 4%);

„Ziarul Lumina” – 22.787 exemplare/ediție;

„Evenimentul Zilei” – 18.360 exemplare/ediție (scădere de 4%);

„Adevărul” – 14.582 exemplare/ediție (scădere de 2%);

„România Liberă” – 14.219 exemplare/ediție (creștere de 8%);

„Jurnalul Național” – 9.677 exemplare/ediție (creștere de 2%);

„Ziarul Financiar” – 8.424 exemplare/ediție (scădere de 7%);

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN (noiembrie 2015)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii