FacebookTwitterLinkedIn

Tirajul burt s-a ridicat la 6,87 milioane de exemplare, în timp ce tirajul vândut a fost de 1,18 milioane de exemplare, la nivelul trimestrului precedent. Tirajul difuzat, 6,10 milioane de exemplare, a înregistrat o creștere de aproximativ 0,5% față de trimestrul al II-lea 2015.

Față de trimestrul similar al anului 2014, media tirajului brut a rămas constantă, în timp ce tirajul difuzat a crescut cu 1,3%. Tirajul vândut a înregistrat o scădere de aproximativ 12%.

Tabloidul „Click!” a avut un tiraj mediu brut de 115.915 exemplare pe ediție, în perioada iulie – septembrie 2015, în scădere cu 11% față de trimestrul anterior. Este cel mai mare tiraj brut din categoria ziarelor naționale.

„Libertatea” a înregistrat un tiraj mediu brut de 86.376 în scădere cu 10% față de trimestrul precedent.

Alte tiraje brute ale ziarele naționale:

„Gazeta Sporturilor” – 34.176 exemplare/ediție (scădere de 4%);

„Ziarul Lumina” – 22.787 exemplare/ediție;

„Evenimentul Zilei” – 18.360 exemplare/ediție (scădere de 4%);

„Adevărul” – 14.582 exemplare/ediție (scădere de 2%);

„România Liberă” – 14.219 exemplare/ediție (creștere de 8%);

„Jurnalul Național” – 9.677 exemplare/ediție (creștere de 2%);

„Ziarul Financiar” – 8.424 exemplare/ediție (scădere de 7%);

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN (noiembrie 2015)