Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum mai stă presa scrisă cu tirajele difuzate și vândute?

În trimestrul al patrulea al anului 2015, mediile tirajului tipărit și al celui difuzat aferente publicațiilor auditate de către BRAT au rămas la niveluri comparabile cu cele înregistrate în trimestrul anterior.
presa.jpg

Media tirajului vândut în perioada octombrie – decembrie 2015 a fost mai mică cu aproximativ 3,6 %  față de iulie – septembrie 2015.

În același timp, față de trimestrul similar al anului 2014, media tirajului brut a fost mai mică cu aproximativ 2,3% iar cea a tirajului difuzat s-a situat la aproximativ același nivel.

Media tirajului vândut în perioada octombrie – decembrie 2015 a fost cu 12% mai mică decat în trimestrul 4 al anului 2014.

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii