Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum mai stă presa locală cu tirajele vândute

Ziare-si-reviste-romanesti.jpg
Doar trei ziare locale – „Unirea”, „Gazeta de Sud” și „Tribuna” – au tiraje vândute ce depășesc pragul de 10.000 de exemplare pe ediție, potrivit ultimelor cifre de difuzare oficializate de Biroul Români de Audit Transmedia (BRAT), la începutul acestei luni.

Cotidianul „Unirea” (județul Alba), editat de compania Unirea Pres, a avut un tiraj vândut pe ediție de 15.878 de exemplare, în perioada octombrie – decembrie 2013. Este cel mai mare tiraj vândut dintre ziarele locale și regionale, monitorizate de BRAT.

Ziarul „Gazeta de Sud” (județul Dolj), editat de Media Sud Management, a înregistrat, potrivit cifrelor de difuzare aferente perioadei amintite, un tiraj vândut de 12.020 exemplare pe ediție.

La rândul său, „Tribuna” din Sibiu, editat de Casa de Presă și Editura Tribuna, a raportat 10.811 de exemplare vândute pe ediție.

Cele trei publicații sunt singurele care au tiraje vândute de peste 10.000 de exemplare dintre ziarele locale și regionale.

Alte ziare cu tiraje importante:

– „Renașterea Bănățeană” (Tmișoara) – 9.670 exemplare vândute pe ediție.

– „Monitorul de Suceava” – 7.537 exemplare vâdnute.

– „Informația Zilei” (Satu Mare) – 6.461 exemplare vândute.

– „Viața Liberă” (Galați) – 5.960 exemplare vândute.

– „Monitorul de Botoșani” – 5.439 exemplare vândute.

– „Crișana” (Oradea) – 5.022 exemplare.

– „Ziarul de Iași” – 4.358 exemplare.

– „Transilvania Expres” – 3.632 exemplare.

VEZI și bugetele de publicitate atrase de ziarele locale în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii