FacebookTwitterLinkedIn

Aplicația este disponibilă pentru descarcare gratuită în AppStore și Google Play. Meniul acesteia oferă posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editată în orice moment.  În plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum și datele de contact.

„Am pornit de la un proiect mai putin amplu și costisitor, însă ideile care au urmat conceptului de baza și reacțiile pe care le-am avut de la primii clienți intalniți m-au facut să dezvolt mai mult aplicația. Am așteptări mari de la aceast proiect, iar feedback-ul pozitiv pe care l-am avut până acum mă bucură și încurajează.” a declarat Adi Popescu, inițiatorul proiectului Bucharest Shopping.

Aplicația se adresează cu precadere shopperilor activi din București, dar și celor care vor să fie permanent informați cu privire la noutățile din piață. In targetul Bucharest Shopping se află deasemenea și turistii sau expații instalați în oraș, aplicația fiind dezvoltată exclusiv în limba engleză.

Magazinele care doresc să apara în baza de date a aplicației pot alege dintre 4 tipuri de abonamente anuale puse la dispoziție de către Bucharest Shopping. In medie, conform listei actuale de preturi, un magazin poate face parte din baza de date Bucharest Shopping pentru o sumă lunară de aproximativ 35 de euro.

Inițiatorii proiectului estimează că aplicația va avea până la sfârșitul anului 20.000 de utilizatori, iar până la finele anului viitor ei au stablit un target de până la 250 de magazine în București.