Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Cum construiește matematica o garderobă și care este formula după care ar trebui să-ți evaluezi cumpărăturile?

O ROCHIE MEMORABILĂ
Cel mai pertinent răspuns la avalanșa de tendințe, promisiuni și capricii ale modei timpurilor noastrevine tocmai din zona pragmatică a investițiilor financiare. Cum poate un simplu calcul să facă diferența între impuls și înțelepciune?

Capricioasă de când lumea și pământul, moda n-a fost niciodată mai contradictorie decât în ultimul deceniu. Se vorbește mai mult ca oricând despre stilul clasic și se închină ode simplității vestimentare, dar cugetările de acest fel se desprind adesea de pe buzele unor personaje ale căror stiluri nu s-au aflat vreodată nici măcar în vecinătatea atemporalului.

Tot mai mulți designeri vorbesc despre ,,piese nemuritoare”, dar creează genți din PVC, rochii din neopren și promovează combinații coloristice pe care va sta scris pe vecie „primăvară-vară 2013”. Designeri precum Vivianne Westwood militează împotriva cumpărăturilor din impuls, dar promovează la foc automat linii secundare la preţ redus, incitând pofta maselor pentru ,,chilipiruri” cu etichetă de designer. Rezultatul: avem mai multe haine în dulap decât toate generațiile care au trăit până acum, dar suntem mai confuze și mai nemulțumite de stilul nostru ca niciodată.

Deși se vorbește mereu despre atitudinea și spiritul unei anumite piese vestimentare, un dulap ticsit de obiecte „cu spirit”, purtabile doar de trei ori pe an, nu reprezintă nicidecum cheia unui stil memorabil. Atât de vehiculatul ,,clasic” se traduce, de fapt, prin ceea ce purtăm mai mult, mai des, în mai multe și mai variate combinații. Și, dovedind că observatorii din afară văd mult mai clar imaginea de ansamblu, piesele cu adevărat atemporale din garderobă se diferențiază de restul printr-un raport născocit tocmai de „dușmanii modei”, economiștii: „costul per purtare”. Mai exact costul piesei vestimentare, împărțit la numărul aproximativ de purtări estimate.

Clic aici pentru a vedea cele 13 investiții ,,de portofoliu vestimentar” pe care ți le propunem.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii