Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum au jucat televiziunile de sport în sondajele de audiență?

televiziuni_de_sport.jpg
Canalul Sport.ro a fost cel mai urmărit în 2012 pe nișa televiziunilor de sport. Eurosport s-a ținut aproape de lider, iar GSP TV, care s-a repoziționat, a pierdut teren în urban.

Șase canale de sport au figurat anul trecut în sondajele de audiențe: Sport.ro, Eurosport, GSP TV, Eurosport 2, Dolce Sport și Sport 1. În absența canalului Digi Sport, deținut de RCS&RDS, care nu este interesat să figureze în sondajele de audiență, Sport.ro are o poziție confortabilă de lider al nișei sportive. (Digi Sport are majoritatea drepturilor TV pentru fotbalul intern și internațional.)

În mediul urban Sport.ro a avut o audiență medie de 21.000 de telespectatori pe minut (all day), în timp ce la nivel național, audiența medie a fost de 38.000. Indicatorul reach a fost de 1.825.000 de persoane distincte care, în 2012, au urmărit cel puțin un minut programele Sport.ro.

Pe locul secund în topul audienței anuale a fost Eurosport, cu o medie în urban de 15.000 de telespectatori pe minut, respectiv 19.000, la nivel național. Aproape 943.000 de orășeni au urmărit cel puțin un minut programele Eurosport în 2012.

GSP TV, canalul de sport al trustului Intact, s-a cufundat în anonimatul sondajelor de audiențe chiar și după repoziționarea de la începutul toamnei trecute. Doar 8.000 de telespectatori în medie pe minut a avut GSP TV, la nivel urban. Pe național, a stat ceva mai bine, asta datorită și acoperirii în teritoriu: 17.000 de persoane.

Eurosport 2, canalul care deține drepturile pentru meciurile de fotbal din campionatul Germaniei (Bundesliga), a avut o audiență medie de 5.000 de telespectatori pe minut în urban și 8.000 pe național.

Dolce Sport și Sport 1 au avut audiențe la nivel urban de 2.000, respectiv 1.000 de telespectatori pe minut, în cursul anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii