Petre Barbu, Contributor
Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.
Media şi entertainment |
|
Cum „au alergat” candidații pentru Cotroceni pe terenul „digital”

Candidații care au completat ierarhia aparițiilor în mediul digital au fost: Elena Udrea (40.810 apariții), Monica Macovei (24.817), Călin Popescu Tăriceanu (15.959), Teodor Meleșcanu (11.861), Corneliu Vadim Tudor (7.393), Dan Diaconescu (5.034) și William Brânză (1.674).
Serviciul Zelist Monitor a monitorizat nominalizările candidaților pe rețelele de socializare, presa online, bloguri, Youtube și comentariile de presă online.
Victor Ponta a obținut cele mai multe apariții pe Facebook (83.295) și pe site-urile agregatoare (30.792). În presa online a avut 11.898 de apariții. Blogurile l-au pomenit de 3.447 ori.
Klaus Iohannis a strâns 32.905 de apariții pe Facebook și 11.898 pe site-urile de presă. Pe bloguri, numele său a fost amintit de 1.650 ori.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii