Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum „au alergat” candidații pentru Cotroceni pe terenul „digital”

În prima parte a campaniei electorale pentru Cotroceni (3-27 octombrie a.c.), Victor Ponta a beneficiat de 188.024 referințe în mediul online, în timp ce Klauss Klaus Iohannis a avut 74.936, potrivit serviciului de monitorizare Zelist Monitor, la solicitarea „Forbes România”.
online-300x198.jpg

Candidații care au completat ierarhia aparițiilor în mediul digital au fost: Elena Udrea (40.810 apariții), Monica Macovei (24.817), Călin Popescu Tăriceanu (15.959), Teodor Meleșcanu (11.861), Corneliu Vadim Tudor (7.393), Dan Diaconescu (5.034) și William Brânză (1.674).

Serviciul Zelist Monitor a monitorizat nominalizările candidaților pe rețelele de socializare, presa online, bloguri, Youtube și comentariile de presă online.

Victor Ponta a obținut cele mai multe apariții pe Facebook (83.295) și pe site-urile agregatoare (30.792). În presa online a avut 11.898 de apariții. Blogurile l-au pomenit de 3.447 ori.

Klaus Iohannis a strâns 32.905 de apariții pe Facebook și 11.898 pe site-urile de presă. Pe bloguri, numele său a fost amintit de 1.650 ori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii