FacebookTwitterLinkedIn

“Călătoriile de afaceri reprezintă o componentă importantă în bugetele majorităţii corporaţiilor, iar agenţiile de Business Travel Management (BTM) puternice, cu experienţă şi care pot garanta serviciile oferite, sunt o armă vitală în lupta pentru controlul costurilor. Economiile generate de adoptarea şi implementarea corectă a unei politici de călătorii ajung la peste 20%, chiar din primul an”, a declarat Marian Ionescu, director comercial Perfect Tour.

În plus, Florin Himceac, directorul de vânzări al Amadeus, prezent şi el la evenimentul care a avut ca temă “Savings through business travel technology”, a explicat că “fiecarui client i se creaza un profil unic în sistem, în conformitate cu politica de travel stabilită alături de specialiştii în managementul călătoriilor de afaceri. Se pot crea, de exemplu, plafoane şi introduce criterii de selecţie, astfel încât pentru un angajat din middle management să nu se poată opera o rezervare la Business Class, ca în cazul top management-ului. Iar toate rezervările urmează fluxul de aprobare, managerul putând vedea toate detaliile înainte de a aproba”.

Clienţii corporate sunt şi în atenţia companiilor aeriene. “Air France-KLM este un lider în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă a segmentului călătoriilor. Grija noastră pentru clienţi se regăseşte atât în sporirea continuă a confortului la bordul aeronavelor, precum şi în introducerea recentă a noilor clase Premium Economy şi 3F, cât şi în serviciile şi facilităţile ce pot fi negociate pentru călătorii frecvenţi în interes de serviciu şi valorificate prin intermediul furnizorului de travel al fiecăruia”, a precizat Răzvan Răduţ, director de vanzari Air France-KLM.