
Bateria rezistă 225 de km, promite producătorul, care anunţă şi versiuni diferite pentru car-sharing, şi cargo. Cea din urmă va avea doar două locuri pentru pasageri şi un spaţiu de depozitare mai mare.
Nicolas Leitienne, director marketing Dacia: „La Dacia credem că orice tip de mobilitate, pentru orice tip de nevoie, ar trebuie să fie accesibil pentru oricine. Haideţi să descoperim maşina”
Primul model electric din gamă şi primul model din segmentul mini al mărcii, Dacia Spring are totuşi un aspect care aduce aminte de modelele cross-over, cu gardă la sol înălţată, dar şi un motor mic de 45 de cai putere. Cu o lungime de 3,7 metri, este mai scurtă decât modelul Logan cu aproximativ 70 de cm.
Dacia Spring promite o autonomie de 295 de km dacă vorbim de condus în oraş şi 225 de km în regim mixt. Autonomia creşte însă cu 10% dacă apăsam pe butonul eco, dar în acest caz puterea motorului va fi redusă, iar viteza limitată la 100 de km pe oră.
Bateria se încarcă în cel mult 14 ore, la o priză obişnuită, potrivit producătorului, şi în numai o oră în varianta de încărcare rapidă.
Prin Programul Rabla, ecobonusul pentru maşini electrice poate avea o valoare de cel mult 45.000 de lei, adică 9.250 de euro, dar nu poate fi mai mare de jumătate din valoarea maşinii. Prin urmare, dacă preţul Dacia Spring va fi 18.000 de euro, de exemplu, doritorii vor plăti un preţ final de 9.000 de euro.
Maşina va fi produsă în China, pentru început, dar producătorul nu exclude posibilitatea ca în viitor să fie fabricată şi în România