Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Cum arată primul smart shop Orange, deschis la Cluj

Orange a lansat primul smart shop al grupului telecom, în România, la Cluj-Napoca și a anunțat că întenționează să trasnforme în tip de magazine circa 25% dintre megazinele pe care le deține la nivel global.
Orange smart shop

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials 2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Designul a fost dezvoltat în jurul ideii de spaţiu cald şi primitor, care să încurajeze conversaţia dintre clienţi şi reprezentanţii de vânzări şi să-i încurajeze pe primii să descopere gama largă de produse şi servicii aflate în diversele zone ale magazinului, au mai spus reprezentanții Orange.

GALERIE FOTO: Orange smart shop – Cluj-Napoca

Magazinul este împărțit în patru zone: welcome desk – la intrare, clienții sunt întâmpinați de un reprezentant al magazinului, care le preia datele și îi ajută să primească direct pe telefonul mobil un bon de ordine. Tot aici clienţilor li se face o fotografie după acordul prealabil, pentru a fi uşor cunoscuţi de reprezentanţii de vânzări la această vizită, precum şi la următoarele; biroul de operațiuni rapide – pentru persoanele care au nevoie de asistenţa de scurtă durată, pentru operaţiuni simple, de tipul schimbării cartelei SIM; petale – clienţii care doresc operațiuni mai complexe sunt invitați să descopere diversele zone ale magazinului cât timp așteaptă să fie preluați de un reprezentant de vânzări și pot testapeste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung și zona de Care Center – clienţii își pot verifica pe loc telefoanele sau tabletele defecte, indiferent dacă ele au fost cumpărate sau nu de la Orange.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii