Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum ar fi arătat unicul site dacă internetul s-ar fi inventat în România comunistă?

pegas.jpg
Începută pe 1 Decembrie, Ziua Națională a României, noua campanie Pegas le oferă românilor de pretutindeni șansa unei incursiuni în „Epoca de Aur”, privind spre trecut cu un zâmbet.

Contextul Zilei Naționale a fost intenționat ales de agenția Publicis pentru a prezenta întregului popor internaut amintiri ale epocii trecute, atent valorificate în maniera umoristică, din perspectiva Pegas.

În acest sens, internetulpoporului.ro, pilonul principal al noii campanii Pegas, și-a propus să aducă în prim-plan contrastul dintre lipsa de opțiuni din trecutul comunist /vs/ multitudinea opțiunilor de astăzi. Așa cum și Pegas vine în întâmpinarea fanilor săi cu o gamă și mai bogată.

Spre deosebire de trecutul „de aur”, în care nu puteam alege altceva în afară de creveții vietnamezi, borcanul de mazăre, franzelă și singurul post TV, Pegas oferă acum mult mai multe opțiuni, chiar în promoție.

„Ne-am propus ca de 1 decembrie să nu ieșim cu un drapel care fălfâie pe sub watermark. internetulpoporului.ro a fost fix un exercițiu de imaginație – cum ar fi arătat singurul site dacă internetul s-ar fi inventat în România comunistă – și vrea să fie un almanah din '80, doar că digital. Așa, că și conținut de la Pegas pentru popor, dar unde putem integra orice promoție, eveniment sau alte viitoare intenții Pegas”, a declarat Dan Frînculescu, Group Creative Director Publicis.

Sub egida „Internetul Poporului”, fiecare tovarăș al brand-ului poate accesa rubrici de interes general, precum: „Întreabă! Elena Ceausescu răspunde.”, „Cotele apelor Dunării”, „Poza de sine”, „Dosare pătate” etc.

Echipa Publicis l-a cooptat pe Nea Ion Bârlădeanu – artist al poporului și „maistru” al colajelor. Campania a putut fi astfel întregită cu o serie de colaje realizate de Ion B special pentru comunicarea Pegas. Mai mult, acestea au reprezentat materia primă pentru realizarea spoturilor video – „Alimentara”, „Album Duminical” și „Florăria”  – care să sublinieze încă o dată pluralitatea opțiunilor pe care Pegas le oferă.

Prin evocarea perioadei în care Pegas și-a trăit prima glorie, noua campanie urmărește să-i ofere brand-ului o infuzie sănătoasă de imagine. Internetul Poporului, colajele, animațiile și campania online vin să întărească o personalitate mai degrabă complexă a brand-ului Pegas.

„De obicei, cand te legi de Epoca de Aur, sunt șanse masive s-o dai în bară. Vezi filmul românesc, care s-a încăpățânat o buna perioadă să rămână acolo, cu mici excepții, într-adevăr. Din fericire, noi până acum n-am avut parte decât de «deci, se poate»”, afirmă Dan Frînculescu, Group Creative Director Publicis.

Echipele Publicis & Pegas pentru Internetulpoporului.ro:

Ofițer Șef Creație – Răzvan Căpănescu, Director Grup Creație – Dan Frînculescu, Directori Artistici: Cătălin Pădurețu și Ciprian Frunzeanu, Desenator – Filip Letinu, Redactor-Șef – Dan Frînculescu, Redactor – Mihai Costache, Șef Secție Digitală: Călin Buzea, Maiștri Programatori – Constantin Bunica și Tiberiu Bucovei, Serviciu Clienți: Ada Iftodi, Alexandra Murray, Atelierele Pegas: Andrei Botescu.

Echipele Publicis & Pegas pentru animații:

Ofițer Șef Creație – Răzvan Căpănescu, Directori Grup Creație – Dan Frînculescu, Mihnea Gheorghiu, Directori Artistici: Paul Goti, Operator video-montaj – Dragoș Ometita, Redactor – Mihai Costache, Serviciu Clienți: Ada Iftodi, Alexandra Murray, Atelierele Pegas: Andrei Botescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii