Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Travel |
|

Cum am ajuns la top 100 branduri cool

logo.jpg
Topul “Cool Brands” este rezultatul selectiei si exprimarii optiunilor a 66 de formatori de opinii(influencers)/trendsetteri romani.

Marcile nu au platit si nici nu s-au inscris in lista de branduri care a stat la baza procesului de selectie, atent dezvoltata de catre redactia Forbes. Lista cuprinde 300 de branduri, selectate pornind de la cercetarea si documentarea amanuntita pe mai multe medii de informare, de la rapoarte din diverse domenii, la publicatii si bloguri.

Selectia formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza si interpretarea rezultatelor a fost realizata de ANTZ, agentie de coolhunting. Cei 66 de formatori de opinie au selectionat 10 branduri/categorie, in ordinea crescatoare privind factorul cool pe care acestea il detin din punctul acestora de vedere. Formatorii de opinie au avut voie sa selecteze doar marci cu care sunt in relatie sau competitie directa.

Criteriile de selectie:

Factorul “cool” este prin excelenta subiectiv si personal. Formatorilor de opinie nu li s-a dat o definitie precisa a termenului, dar au fost rugati sa porneasca de la urmatoarele criterii: inovatie, stil, originalitate, autenticitate, dezirabilitate si unicitate.

Despre trendsetteri/ formatori de opinie/ influencers:

Definitie: trendsetterii sunt personaje care prin personalitatea lor, pozitia sociala sau profesionala au potential de influenta asupra evolutiei culturii consumului si a adoptarii de noi tehnologii. Ei sunt prima categorie de consumatori care experimenteaza, adopta, promoveaza valori de consum noi si au capacitatea de a influenta grupul lor social, recomandand convingator alegerile lor.

Ei construiesc baza de clienti ai unei marci care pot oferi feedback important si candid brandurilor pentru ca acestea sa-si poata rafina produsele viitoare, maniera de comunicare si mijloacele asociate productiei: distributie, servicii, suport.

Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații

Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania

Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.

Afla mai multe despre:

– LUIZA VASILIU, “Umanistul milenist”

– DANA BERGHEȘ, „Socialista underground”

– ANCA MIRON, “Otaku Belle”

– SONIA CONSTANTINESCU, “Vocaționista”

– RAZVAN FIREA “Micul Prinț”

– ȘTEFAN CONSTANTINESCU, “Retrosexualul milenist”

– DIANA IONESCU, Educatorul „new beauty”

– ALINA ANDREI, “Antidepresiv urban”

– ANA MARIA MORODAN, “Contesa Milenista”

– ALEXANDRU COSTACHE, “Aventurierul global”

– IOANA CIOCAN, “Transgenerationarul”

– SILVIU DANCU, “Povestașul milenist”

– MIHAI PARA, “Estperimentalistul”

– DAN MIHAI ZARUG, “Noul artizan”

– GINA VADANA, “Pop Celeb Social Media”

– AIDA ECONOMU, „Multiprenorul chic”

TOP 100 cele mai cool branduri din Romania

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii