Cautare




, Contributor

Travel |
|

Cum aleg europenii hotelul la care se cazează în vacanţă

Melia_Grand_Hermitage.jpg
Topul criteriilor de apreciere a hotelurilor de vacanţă din segmentul premium arată diferit pentru turiştii care vin din Vestul Europei față de cei ce provin din Estul continentului, conform unei analize Melia Hotels International Bulgaria.

Turiştii din Europa Occidentală pun pe primul loc raportul "calitate-preț", urmat de calitatea serviciilor, amabilitatea personalului şi dimensiunea camerelor.

,,Pentru turiştii care provin din Europa de Est însă, preţul intră foarte des ‘în umbra’ distracţiei şi a dorinţei de a avea o vacanţă care să le ofere maximul posibil. Majoritatea Esticilor plasează în topul importanţei varietatea oportunităţilor de distracţie "pentru cei mari", activităţile organizate pentru copii, calitatea şi diversitatea mâncării şi băuturii, iar abia apoi consideră criteriul <<preţ>>", este de părere Maria Shishkova, director de marketing şi vânzări Melia Hotels International Bulgaria.

În același timp, există diferenţe între criteriile de apreciere și în funcţie de numărul de stele al hotelurilor în care turiştii îşi petrec vacanţele.

Astfel, cei care se cazează în hoteluri de 5 stele acordă o importanţă crescută mărimii, designului şi elementelor suplimentare de confort din camere, serviciilor exclusiviste, precum şi calităţii personalului (amabilitate, viteza de răspuns).

Trendurile actuale din industria hotelieră premium reflectă inclusiv schimbările care apar în stilul de viaţă al publicului aferent: din ce în ce mai mulţi turişti solicită mâncare "mai sănătoasă" sau diferite diete şi cer mai multe spații pentru nefumători, precum şi extinderea zonelor acoperite de internet wireless.

În ceea ce priveşte clienţii corporate care organizează evenimente în locațiile analizate, aceştia sunt interesați în primul rând de marile centre de conferințe, cu săli de conferinţă pentru până la 500 de persoane și largi spații pentru expoziții; în topul criteriilor de apreciere se află, de asemenea, calitatea produselor şi a serviciilor aferente evenimentelor (meniu, servire etc), precum și proximitatea unui aeroport, mai arată analiza citată.

Melia Hotels International este al treilea mare lanţ hotelier din Europa şi al doisprezecelea ca mărime în lume. În Bulgaria, reţeaua Melia operează cinci hoteluri de 4 şi 5 stele, care acoperă peste 35% din capacitatea lanţurilor hoteliere internaţionale de pe litoralul bulgăresc.

 "Fiecare naţionalitate exercită o influenţă specifică asupra atmosferei din hoteluri, iar faptul că avem un public multinaţional din ce în ce mai complex ne ajută: un mix de turişti care provin din ţări diferite, având mentalităţi şi cerinţe diferite, stimulează continuu personalul să fie capabil să răspundă la timp solicitărilor şi să îşi îmbunătăţească performanțele", a mai precizat Maria Shishkova.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii