Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a mers fotbalul pe Dolce Sport

_-_poza-crop-650x390-upl_-_photos_-_-articles_15039_17647[1].jpg
Deși Dolce Sport a transmis cele mai importante competiții fotbalistice ale sezonului, niciun meci nu a reușit să obțină o audiență medie de peste 50.000 de telespectatori.

Meciurile din UEFA Champions League, difuzate de Dolce Sport în perioada 15 august – 6 decembrie 2012, au avut o audiență medie de 40.000 de telespectatori pe minut (0,4% rating), la nivel urban.

Este competiția care a asigurat acestui canal cea mai mare audiență. Aceste partide au livrat clienților publicitari doar 45,8 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30), cifră situată sub volumul de audiență livrat de partidele transmise din Liga I – 65,6 GRP’30. Meciurile din campionatul intern au înregistrat o audiență medie de 31.000 de telespectatori pe minut (0,3% rating, all urban).

Confruntările din Europa League au avut o audiență medie de 26.000 de telespectatori pe minut (0,2% rating) și au livrat publicitarilor 11,7 GRP’30. În schimb, meciurile transmise din preliminariile Campionatului Mondial au obținut o audiență medie de 19.000 de telespectatori pe minut și au furnizat doar un GRP’30.

Dolce Sport a difuzat și Spercupa Europei 2012, Chelsea – Atletico Madrid, care a fost urmărită, în medie, de 13.000 de orășeni pe minut (0,1% rating) și a furnizat 0,6 GRP’30. (Un punct de audiență reprezintă 105.000 de persoane la nivel urban.)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii