Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a început Publicis România anul 2014

Alex1.JPG
În prima lună a acestui an, Publicis România a câștigat patru licitații (pitch-uri) din cinci, a exportat o campanie și a realizat trei campanii pentru piețele externe, anunță un comunicat de presă al agenției.

În ianuarie, Publicis România și-a adăugat în portofoliu un nou client – Farmaciile Dona, a câștigat licitațiile pentru comunicarea digitală a parteneriatului Renault – Comitetul Olimpic Român, cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Soci, pentru lansarea noului model Nissan Qashqai (componentele de ATL, BTL și Digital) și, respectiv, pentru realizarea și implementarea noii platforme promoționale Maggi.

În 2013, Publicis a câștigat 66% dintre licitațiile la care a participat (21 de pitch-uri câștigate din 32), printre noii clienți intrați atunci în portofoliu numărându-se: Metropolitan Life, Pfizer, Subway, Alka, informează același comunicat.

Tot în anul care a trecut, agenția a exportat șapte campanii în cinci țări, pentru clienți precum: Orange, Winston, Nestlé, confirmând o altă tendință din ultimii trei ani și totalizând un număr de 24 de campanii exportate.

Campaniile exportate au atras atenția și clienților de pe piețele externe, anul 2014 debutând cu trei campanii dezvoltate pentru Turcia, Croația și Ucraina.

„Chiar dacă piața nu pare să dea încă semne de redresare, anul 2014 are semne bune pentru noi. Iar rezultatele din ultimele 18 luni nu sunt deloc întâmplătoare; sunt rodul unei strategii bine puse la punct și a unei structuri atent gândite pentru un maximum de eficiență și rezultate”, a declarat Alex Bădilă, Managing Director la Publicis.

Încă de acum doi ani, departamentul de Creație a fost structurat în patru grupuri, fiecare condus de catre un Group Creative Director, în timp ce departamentele de Strategie și Digital au fost extinse, accentul fiind pus pe stimularea lucrului în afara clasicelor alocări departamentale.

În 2013, Grupul Publicis România a înregistrat o cifra de afaceri de 18 milioane euro, departamentul de Digital având o creștere de 118% față de anul precedent.

Printre cele mai relevante campanii recente create de Publicis se numără:

• Nescafé 3 in1, „Trăiește la timpul prezent” – campania de lansare a noii platforme de comunicare.

• Orange TV, campania „Televiziunea se schimbă cu Orange” –  moment important pentru cel mai mare operator de telecom care, în 2013, și-a făcut intrarea și pe piața serviciilor de televiziune;

• Pegas, „Internetul Poporului” – campania dezvoltata în jurul website-ului cu același nume și care oferă o perspectivă nouă asupra internetului dacă acesta ar fi existat înainte de ’89.

• Nutrivet, „Cat” și „Dog”– campanie care s-a bucurat de apreciere internațională.

• Poliția Română, „seatbeltb00bing” – campanie desfașurată pe Instagram;

• Maggi, „Detergentul” – spotul TV a intrat în top 5 al săptămânii pe AdForum. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii