Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a dansat audiența la „România dansează”?

romania-danseaza-audiente.png
Aproape 19% dintre telespectatorii din mediu urban care au urmărit prima ediție a programului „România dansează” (Antena 1) au vârste între 25 -34 ani, arată o analiză media publicată pe Initiative Blog. A fost cel mai numeros segment de orășeni, fiind urmat de cel cu vârste între 35 și 44 ani: 17,4%.

Audiența medie a programului „România dansează” de pe Antena 1 (duminică, 17 martie) a fost de 1.334.550 telespectatori pe minut (12,7% rating all urban), notează Cristina Trăistaru pe Initiative Blog. Cei mai mulți telespectatori au fost femei (62,5%), iar 50% au studii medii.

În funcție de reședința telespectatorilor, cei mai mulți au provenit din orașele mici (până la 30.000 de locuitoi): 321.626 de persoane. Pe locul trei s-a plasat Bucureștiul (260.237 persoane).

Analiza Initiative Blog a urmărit și migratia telespectatorilor pe parcursul emisiunii. Aproape 1,72 milioane de persoane au venit de la ProTV să vadă „România dansează”, iar 1,81 milioane au plecat în timpul programului, ceea ce înseamnă că în lupta cu ProTV, emisiunea de pe Antena 1 a pierdut 91.000 de telespectatori. 

Un bilanț negativ a avut și în competiția cu Kanal D, pentru care a pierdut în total 159.000 de telespectatori dar și cu TVR 1 (77.000 de oameni).  A câștigat, totuși, în fața Prima TV, de unde au rămas 97.000 de telespectatori, dar și față de celelalte stații de la care, în total, Antena 1 a câștigat 295.000 de oameni, precizează Initiative Blog.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii