Cautare




, Contributor

Internet |
|

Cu ce provocări se confruntă cei care muncesc de acasă?

Angajatorii trebuie să evalueze provocările cu care se confruntă persoanele care lucrează în regim remote sau hibrid, legate de fluxul de lucru și de productivitate.
remote work shutterstock_394104886

Pentru a se adapta la noul mod de lucru, angajații folosesc din ce în ce mai multe instrumente digitale. Cu ce s-a schimbat atitudinea lor față de locul de muncă odată cu izbuctinrea crizei coronovarus și care sunt provocările cu care se confruntă?

În cea de-a doua etapă a raportului “The future of work”, compania globală de productivitate a documentelor a examinat patru variabile afectate de criză:  modul în care comportamentul angajaților, nivelurile de productivitate, satisfacția și așteptările de la locul de muncă.

Potrivit raportului, 46% dintre angajați au declarat că firma lor era doar oarecum pregătită, în cel mai bun caz, atunci când birourile au fost închise, că răspuns la pandemie. Și întrucât munca la distanta devine o normă permanentă pentru multe companii, Nitr a spus că liderii IT trebuie să se angajeze în transformarea digitală și să învestească în tehnologia potrivită pentru a-și îmbunătăți organizațiile. 

Pe deasupra, 56% dintre angajați încă imprimă și 50% încă scanează documente, în ciuda faptului că peste 60% dintre aceștia nu au imprimante sau scannere acasă. Că urmare, 95% dintre angajați văd loc de îmbunatățire în modul în care organizațiile lor gestionează documentele în prezent. 

“Credem că suntem în primele etape a ceea urmează să devină o schimbare permanentă către o muncă mai flexibilă, inclusiv o muncă în mare măsură la distanță pentru multe industrii și, astfel, în calitate de lideri de afaceri, nu ne permitem să fim mulțumiți pe măsură ce ne gândim la modul în care trebuie să ne adaptăm la acest nou normal”, a declarat COO Nitro, Gina O’Reilly. 

“Trebuie să abordăm în mod proactiv provocările legate de fluxul de lucru și de productivitate cu care lucrătorii continuă să se confrunte, mai ales atunci când lucrează de la distanță, pentru a continua să stimulăm eficiența, eficacitatea și, în cele din urmă, implicarea în rândul angajaților”, a adăugat reprezentanta.

Raportul arată că aproape două treimi (64%) și-au exprimat satisfacția față de locul lor de munca, care a crescut fata de 60% în 2019, iar un procent puțin mai mare a spus că o politică de muncă la domiciliu este foarte sau extrem de importantă pentru oportunitățile lor viitoare de muncă. 

Deși este încurajator să vedem multe rezultate pozitive ale muncii de la distanță, este important să luam în considerare impactul pe termen lung al unei astfel de schimbări semnificative la locul de munca”, a spus O’Reilly. 

“Natura muncii s-a schimbat permanent și, prin urmare, trebuie să ne schimbăm și să continuăm să ne dezvoltăm gândirea în jurul conceptului de locuri de muncă și să redefinim rolul birourilor. În cele din urma, credem că aceasta este o oportunitate cu adevărat interesantta de a inova în jurul locului de muncă al viitorului”. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii