Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Media şi entertainment |
|

Cristina Butunoi, Head of Corporate Golin: “Ar fi bine să privim acest haos ca o ocazie să facem niște lucruri pe care nu le-am fi făcut noi ca societate”

Având în vedere contextul actual, în care singura certitudine este incertitudinea, brandurile sunt nevoite să acorde o atenție tot mai mare comportamentului consumatorilor. Cristina Butunoi, Head of Corporate Golin, recomandă câteva aspecte pe care brandurile ar trebui să le ia în calcul.
 aboneaza-te
Cristina Butunoi

“Trebuie să acceptăm această perioadă și să fim agili. Să acceptăm că este o perioadă care nu știm cât va mai dura, nu știm ce se întâmplă și poate ce merge azi, nu o să meargă și mâine. Și atunci trebuie să ne regrupăm repede. Până la această criză aveam o strategie pe care o făceam la începutul anului. (…) Acum lucrurile nu mai stau așa. Mâine poate să intre în scenă un nou scenariu pe care trebuie să ne repliem rapid și atunci trebuie să fim pregătiți să facem asta”, susține Cristina Butunoi, Head of Corporate Golin.

Cu o experiență de peste 17 ani în industria de comunicare, Cristina Butunoi este de părere că oamenii care lucrează în publicitate ar trebui, mai degrabă, să aibă un mindset specific antreprenorial. De asemenea și agilitatea joacă un rol important în contextul actual. “Și cred că agilitatea asta înseamnă și delegare, și să-ți depășești frica de a greși”, punctează ea.

Totodată, Cristina Butunoi recomandă brandurilor să privească criza ca pe o normalitate. “Înainte comunicarea de criză era o excepție, acum este de fapt o stare de normal. Nu știi când se activează scenariul doi. (…) Aș mai recomanda brandurilor ca în celula de criză să aibă și un consultant medical, pentru că în continuare criza medicală va seta agenda publică și sunt lucruri simple pe care noi nu le gândim. Spre exemplu culoarul de intrare și ieșire dintr-o clădire. Sunt situații în care trebuie să știm clar ce avem de făcut”, mai spune aceasta.

Pe de altă parte, ea consideră că această criză este și o ocazie pentru oameni să facă acele lucruri care țin de un normal. “Ar fi bine să privim acest haos ca o ocazie să facem niște lucruri pe care nu le-am fi făcut noi ca și societate”.

De asemenea și frica produce schimbări în comportamentul consumatorilor, iar Cristina Butunoi este de părere că izolarea pe termen lung alimentează anumite anxiozități. “Un prim pas ar fi să nu ne fie teamă să ne reîntoarcem la normal, evident cu regulile care există astăzi. Avem nevoie de această interacțiune”, mai recomandă omul de publicitate.

În plus, brandurile ar trebui să acorde o atenție mai mare atât comunicării interne, cât și culturii organizaționale a companiilor, pentru că ele nu vor rezista pe termen foarte lung dacă angajații nu vor interacționa unii cu alții și fizic.

“Un lucru pe care nu ar trebui să-l facă este să presupună că știu ce gândește interlocutorul, pentru că trăim într-o vreme de incertitudini, iar schimbările comportamentale sunt foarte bruște și foarte intense. Și avem nevoie să știm exact ce se întâmplă în mintea oamenilor cu care vrem să interacționăm, pe care vrem să îi expunem la mesajul nostru”, afirmă Cristina Butunoi.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii