Cautare




, Contributor

Reinventarea României |
|

Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România: “Crizele sunt cele care produc schimbările cele mai importante în viața tuturor”

Bolt a înregistrat o creștere a afacerilor, în pofida pandemiei. Potrivit lui Cristian Sălceanu, a fost un an extraordinar pentru compania destinată transportului urban.  
Cristi Salceanu

Pentru companie, anul acesta a fost unul extraordinar, din toate punctele de vedere“, remarcă Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România, deși la izbucnirea pandemiei, compania s-a confruntat cu o perioadă dificilă.

În cadrul evenimentului online Forbes reInventarea României, Cristian Sălceanu mărturisește faptul că Bolt a trecut printr-un proces de adaptare atât la noile restricții, cât și la noile reglementări ale transportului alternativ în România. Cu toate acestea, compania nu numai că a reușit să își contureze obiectivele în contextul specific, ci a și reușit să își extindă portofoliul: “Simt că am lucrat în 3 companii, am început să oferim servicii de livrare, apoi am lansat Bolt Food, piața de livrare de mâncare a fost o oportunitate pe care am exploatat o, cea mai bună decizie strategică la acel moment. Apoi am lansat trotinetele electrice în Buc, Cluj și Constanța“, adaugă invitatul Forbes.

Cu o astfel de activitate în pandemie, Cristian Sălceanu poate spune hotărât: “Crizele sunt cele care produc schimbările cele mai importante în viața tuturor“. El remarcă noi tendințe în piață românească, căci restricțiile de distanțare socială au motivat persoanele să se deplaseze cu mijloace diferite de cele destinate transportului în comun. “Imediat după ce am ieșit din primul lock-down, numărul de curse a crescut foarte repede. În toamna eram mult peste valorile de anul trecut“, explică el. Pe viitor, însă, managerul consideră că unele anumite tendințe care se vor perpetua, mai exact reîntoarcerea la utilizarea transportului în comun.

Pandemia ar trebui să ne învețe că trebuie să fim foarte flexibili și dinamici“, spune Cristian Sălceanu, atunci când oferă recomandări micilor afaceri. “Să nu stea să găsească soluția sau produsul perfect, să testeze înainte, dacă există o soluție de monetizare, ideea este de viteză și de a nu încerca să fii perfect. Perfect imperfection, acesta este motto-ul meu“, concluzionează el.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii