Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Cristian Popescu, Managing Director SAP: “În mod cert anul 2021 ar trebui să fie anul transformării digitale în sectorul public”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #lecțiipentru2021.
Cristian Popescu

Cristian Popescu, Managing Director SAP

Evoluția companiei într-un cuvânt

Evoluția este una pozitivă. Ne îndreptăm spre finalul unui an în care cu toții, ca societate, ne-am adaptat la viața în pandemie. Împreună cu partnerii SAP, ne-am adaptat, la rândul nostru, și am reușit să fim alături de clienții noștrii atât în adresarea provocărilor deosebite și imediate cu care s-au confruntat precum și în evoluția modului în care își desfășoară activitatea: operarea în siguranță, creșterea încrederii angajaților și clienților, atracția, dezvolatarea și retenția talentelor, restabilirea performanței lanțurilor de livrare, instrumentație actualizată de monitorizare și predicție, dezvoltarea de canale noi de vânzare.

Cele mai importante lecții

O dată în plus, empatia și încrederea s-au dovedit elementele cheie care ne-au ajutat să performăm ca echipă și ca eco-sistem, împreună cu partenerii și clienții noștri. Ne-am adaptat rapid și, cu empatie și încredere, am reușit să facem ca lucrul la distanță să nu însemne și o distanțare în relațiile noastre, în echipă și în cele cu partenerii și clienții noștri.

Prestația autorităților

În planul sănătății, cred că prestația autorităților a fost una foarte bună: prioritate maximă și s-au luat măsuri în consecință. În plan economic ar fi fost, poate, loc de un răspuns mai rapid atât în comunicare cât și în implemenatare. Digitalizarea “de nevoie” a serviciilor publice, sub imperativul urgenței, a fost un prim pas reușit – având în vedere că lupta a fost cu timpul și nu cu perfecțiunea. Acum avem însă nevoie de o evoluție coordonată, eficientă, spre un stat cu o administrație digitală modernă și eficientă, de la servicii integrate pentru cetățeni, colectare taxe și până la bugete și programe. În mod cert, anul 2021 ar trebui să fie anul transformării digitale în sectorul public.

Strategia de business pentru 2021

Planurile noastre sunt orchestrate în jurul următoarelor priorități:

  1. Digitalizare. Să asigurăm tehnologie și capabilități pentru ca digitalizarea să devină un pilon de creștere sustenabilă pentru performanța țării noastre, atât pentru servicii publice, cât și pentru companii.
  2. Cloud. Accelerarea beneficiilor pentru clienții noștri prin tranziția la soluțiile cloud.
  3. Echipa și eco-sistemul. Pornind de la o cultură bazată pe empatie, încredere și merit, să asigurăm resursele pentru o digitalizare rapidă și de durată, din România pentru România.

Provocări în 2021

Pandemia și felul în care va influența toate ariile vieții noastre.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii