Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Opinii |
|

Cristian Pantazi: „Umorul nu trebuie să aibă limită”

cristian pantazi
Industria de publicitate și de comunicare este strâns legată și de libertatea de exprimarea. „Forbes România” a solicitat mai multor oameni de publicitate să-și exprime opiniile despre atacul asupra redacției „Charlie Hebdo”, despre libertatea de exprimare și posibilele ei limitări și dacă se identifică cu „Je suis Charlie”. (Titlul aparține redacției.)

 

Cristian Pantazi, Managing Director la Kaleidoscope Proximity

Umorul nu trebuie să aibă limită, ironie, sarcasm…

Umorul nu trebuie să aibă limită nici atunci când faci mișto/caterincă/fun/glume /bancuri de profeți, sfinți, proști, deștepti, politicieni, politiști, copii, pușcăriași…

Niciodată nu trebuie să uităm că umorul nu trebuie să aibă limită. Ridendo castigat mores.

Și am văzut în imediatele zile de după tragedia din Franța oameni încercând să explice că, uneori, trebuie să existe limită la umor, în condițiile în care unii sau alții s-ar ofensa.

Ofensa! Asta este noua problemă a omenirii!

Ne luăm prea mult în serios, ne ofensăm prea repede, ne imaginăm miezul importanței după 50 de likeuri pe Facebook și atunci „cum ne permitem?” „Dar cine este ăsta de ne spune asta?”

În epoca selfieurilor, umorul nu are loc decât în hashtag!

Dar pe undeva este normal mai ales atunci când toți trăim ipocrizia maximă: viața ta frumoasă de pe profil cu filtru de Instagram și realitatea în care te învârți!

Așa că, celor care se ofensează ușor sau cred că umorul ar trebui să fie mai restrâns și care dezbat probleme sociologico-culturale în autobuzul 335, le-aș spune să aibă grijă că, poate într-o bună zi, le va bate la ușa Bulă ofensat și înarmat!

#jesuischarlie

Citește și opinia lui Robert Tiderle!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii