Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cristian Grigorescu: „Mi-aș dori în 2014 să conteze într-o mai mare măsură competența”

Cristian_Grigorescu.jpg
În buna tradiție jurnalistică, fiecare an se încheie cu întrebarea (naivă, dar justificată) cum a fost anul? A doua curiozitate este cum va fi anul ce se apropie, mai greu sau mai ușor? „Forbes România” a renunțat la aceste două întrebări. Am adresat șapte întrebări pentru oamenii din businessul de comunicare.

Cristian Grigorescu, Managing Partner Next Advertising

Forbes: Trei lucruri bune care s-au întâmplat agenției dvs. în 2013.

Cristian Grigorescu: – Câștigarea contului BCR.

– Reintegrarea diviziei de online și dezvoltarea acesteia.

– OUG 25/2013

Forbes: Trei momente dificile prin care a trecut agenția dvs. în 2013.

Cristian Grigorescu: – Aprilie 2013, momentul publicării în mod total netransparent a OUG 25.

Ongoing, lungirea termenelor de plată ale clienților.

Forbes: Trei lucruri bune care au avut loc pe piața de publicitate din România în acest an.

Cristian Grigorescu: – N.A.

Forbes: Trei lucruri care v-au enervat pe piața de publicitate din acest an.

Cristian Grigorescu: – Includerea agențiilor de publicitate în categoria „intermediarilor” cf. OUG 25.

– Lipsa unei reacții pe măsură din partea pieței vizavi de OUG 25.

– „Egalitate, da’ nu pentru căței”, principiu manifestat cronic în cadrul organizației care ar trebui să reprezinte interesele tuturor.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client nou să facă în 2014?

Cristian Grigorescu: Să trateze „criza” ca pe o stare de fapt, să fructifice oportunitățile nou apărute, prin curaj, analiză și decizii asumate. 

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client vechi care intenționează să-și taie bugetul de comunicare în 2014?

Cristian Grigorescu: Reformularea strategiei de comunicare în sensul reajustării obiectivelor în raport cu bugetul disponibil. Folosirea altor medii de comunicare, care au un grad sporit de eficiență și eficacitate în raport cu noua strategie de comunicare.

Forbes: Ce v-ați dori să se întâmple pe piața de publicitate în 2014?

Cristian Grigorescu: Mi-aș dori să conteze într-o mai mare măsură competența.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii