Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cristian Bulfinschi: „Câteodată mi s-a părut că a fost un an pe care toată lumea și-l dorea să treacă mai repede”

cristian-bulfinschi.jpg
În buna tradiție jurnalistică, fiecare an se încheie cu întrebarea (naivă, dar justificată) cum a fost anul? A doua curiozitate este cum va fi anul ce se apropie, mai greu sau mai ușor? „Forbes România” a renunțat la aceste două întrebări. Am adresat șapte întrebări pentru oamenii din businessul de comunicare.

Cristian Bulfinschi, director executiv Brands&Bears

Forbes: Trei lucruri bune care s-au întâmplat agenției dvs. în 2013.

Cristian Bulfinschi: Am crescut. Numărul de oameni. Cifra de afaceri. Numărul clienților.

Forbes: Trei momente dificile prin care a trecut agenția dvs. în 2013.

Cristian Bulfinschi: Din fericire nu prea am avut. Poate doar momentele în care s-au adunat prea multe proiecte în paralel.

Forbes: Trei lucruri bune care au avut loc pe piața de publicitate din România în acest an.

Cristian Bulfinschi: Întoarcerea clienților catre agențiile independente, creșterea implicării digital-ului în mixul comunicării de brand și Ghiță Ciobanul.

Forbes: Trei lucruri care v-au enervat pe piața de publicitate din acest an.

Cristian Bulfinschi: Lipsa de îndrăzneală a advertiserilor, a agențiilor și a consumatorilor! Câteodată mi s-a părut că a fost un an pe care toată lumea și-l dorea să treacă mai repede.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client nou să facă în 2014?

Cristian Bulfinschi: Să lucreze cu Brands&Bears, firește! Să-și concentreze eforturile pe proiecte mari, să nu se risipească în acțiuni multe și mărunte. Less is More.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client vechi care intenționează să-și taie bugetul de comunicare în 2014?

Cristian Bulfinschi: Dacă nu are încotro, măcar să nu taie din fee-ul agenției. Dimpotrivă, l-aș sfătui să-l crească! Rezultatele vor fi surprinzătoare!!

Forbes: Ce v-ați dori să se întâmple pe piața de publicitate în 2014?

Cristian Bulfinschi: Mai mult curaj în idei!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii