Cautare




, Staff

Industrie |
|

Cris-Tim devine primul brand care publică procentajul de carne pe ambalajele produselor

Businessul de familie deținut de Radu Timiș lansează o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor, devenind primul brand care își publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale, începând cu luna iunie a acestui an.
Cris-Tim CRud-uscate

Prin intermediul unei campanii de transparentizare, fondatorul celui mai mare producător de mezeluri din țară sprijină consumatorii în alegerea mezelurilor cu conținut ridicat de carne datorită aportului mai mare de proteine.

Inițiativa vine ca urmare a preocupării companiei de a răspunde dorinței consumatorilor de a fi informați corect și de a consuma produse de calitate. Conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii români au menționat conținutul de carne ca fiind cel mai important factor în alegerea unei mărci și 47% au menționat „calitatea”.

Acțiunea de transparentizare reprezintă o continuare a demersului de perfecționare a produselor Cris-Tim, început în 2017 cu lansarea „Etichetei curate”, camapnie prin care sunt introduse mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM (carnea separată mecanic), fără soia, fără arome artificiale, fără monoglutamat de sodiu adăugat și fără caragenan.

În anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor. Potrivit datelor Nielsen, oferite în cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesată a înregistrat o creștere în anul 2017, față de anul anterior, cu 4% în volum și 12% în valoare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii