Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Creștere de peste 10% în vânzările Napolact

Napolact a înregistrat o creștere în vânzări cu peste 10%, iar laptele continuă să dețină cea mai mare pondere în vânzările de lactate ale companiei.
40. Napolact

Napolact, cel mai important brand al grupului olandez FrieslandCampina a înregistrat, de la începutul acestui an și până în prezent, vânzări de peste 10% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013.

NAPOLACT INTRĂ PE SEGMENTUL BIO

Odată cu reducerea TVA de la 1 iunie, piața produselor de larg consum, inclusiv cea a lactatelor a crescut – în prezent, piața are o creștere moderată, dar constantă, de 1,2% în volum, însă cu o contracție de 0,2% în valoare.  „Se resimte, în sfârșit, un reviriment al consumului, ajuns, în ultimii ani, la unul dintre cele mai scăzute niveluri din Uniunea Europeană”, a declarat pentru Forbes România Cornel Cărămizaru, Director de Vânzări al FrieslandCampina, situată pe locul trei în topul companiilor din industria lactatelor.

Laptele este în continuare cel mai bine vândut produs lactat al companiei, cu o pondere de 25%, urmat îndeaproape de iaurturi tip spoonable (24%), și iaurturi (18%).

În lunile următoare, reprezentanții Napolact preconizează o creștere mai mare a consumului de lactate.

CE STRATEGIE ARE FRIESLANDCAMPINA PENTRU PERIOADA URMĂTOARE

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii