Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Creştere de 20% a cifrei de afaceri

AdePlast, liderul pieței de materiale de construcţii din România, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri, față de aceeași perioadă a anului trecut.
marcel-barbut

“Într-o piață din ce în ce mai concurențială, cu jucători autohtoni și regionali dornici de cote de piață, am reușit o creștere de 20% a cifrei de afaceri pe ultimele 6 luni. Evoluția se datorează în primul rând acoperirii minuțioase a teritoriului României și în al doilea rând, a gamei vaste de produse AdePlast, toate realizate exclusiv în fabricile noastre. Evident că așezarea strategică a platformelor AdePlast joacă un rol important în evoluția cifrei noastre de afaceri”, declară Marcel Bărbuț, proprietar AdePlast.

La peste 50 de milioane de euro se ridică investiţiile în companie. Acestea au fost realizate în anii cei mai grei prin care a trecut economia României, odată cu deschiderea pieței spre consum. AdePlast reușește astfel să marcheze creșteri și profit și să conteze la export.

”Faptul că avem o gamă foarte variată de produse: începând de la adezivi, mortare, până la vopsele, tencuieli decorative și materiale termoizolante, realizate în fabricile noastre, ne conferă un avantaj când vine vorba de preț, mobilitate sau garanție. România este deja piața noastră și suntem din ce în ce mai prezenți si în Europa”, declară Marcel Bărbuț.

Meseriaşii români stau la baza exportului până în Vestul extrem al Europei

AdePlast a vândut la export, în prima jumătate a lui 2017, cu 136 procente mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, creşteri evidenţiate substanţial în Bulgaria şi Ungaria. Cele mai importante piețe pentru AdePlast sunt ţările limitrofe, dar vopseaua Aeria Gold este deja un produs cunoscut în zone precum Spania cu Insulele Canare sau Italia.

Produsele cu ponderea cea mai mare la export sunt: vopselele din gama Aeria, respectiv Aeria Gold si PorusX, precum şi pachetele all-inclusive de Termosisteme (Polistiren, adeziv lipire (Polistirol), plasa, dibluri) şi adezivi pentru placări ceramice (în special AFN – Adeziv super plastic de înaltă rezistență).

”Este ușor de înțeles cum reușim să vindem produse în toată Europa, chiar și în zone destul de îndepărtate. Sunt mulți meseriași români care odată plecați la muncă în afara țării, ne contactează pentru a le livra, chiar și la mii de km, materialele cu care s-au învățat să lucreze în România. Fabricile noastre sunt cele mai noi din Europa, iar rețetele de vopsea, de exemplu, sunt încă inovații la nivel european. Asta conferă românilor care le folosesc pe șantierele din Europa un avantaj calitativ și competitiv. Ne așteptam ca acest trend să crească în următoarele luni”, conchide Marcel Bărbuţ.

AdePlast are trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman unde produce materiale pentru construcţii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii