Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Creștere de 13% a businessului Farmec SA Cluj-Napoca

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014.
Mircea Turdean, Director General, Farmec

Mircea Turdean, Director General Farmec: „Anul 2015 a reconfirmat poziția de top pe care compania și produsele noastre o au în piața de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără susținerea clienților noștri fideli, care apreciază calitatea și inovația produselor românești. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii noștri, atât prin deschiderea de noi magazine în comerțul tradițional, cât și în centrele comerciale, inclusiv in București, locație așteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”.

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, toate create special pentru soluționarea unor probleme specifice ale consumatorilor:

– Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire)

– Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară)

– Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia și Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate și testate, atât de români, cât și de străinii interesați de produse românești de cea mai bună calitate.

În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

VEZI CÂTE ORE PE ZI SE UITĂ ROMÂNII LA TELEVIZOR!  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii