Cautare




, Contributor

Travel |
|

Creştere cu vacanţe exotice

Rețeaua de agenții TUI TravelCenter/Eurolines a depășit anul acesta 100 de milioane de euro din vânzări. Destinațiile exotice, precum Thailanda, Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka au fost cele mai bine vândute.
Dragos

Un cuplu a cumpărat o vacanţă de Revelion în Maldive la hotel Sonera Fushi (6 stele) cu 84.000 de euro. Pachetul cuprinde, între altele, 10 nopţi cazare, transport cu avionul, transferuri locale.
Creșterea vânzărilor vine în special din majorarea cererilor pentru destinațiile din zona mediteraneană – Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta și pentru destinaţiile exotice. Thailanda a înregistrat un avans al vânzărilor de peste 100%, după ce prețurile au scăzut. Dacă în urmă cu nouă ani, media de preţ era de 1.500 de euro pentru această destinaţie, acum este în jur de 800 de euro. Maldive, Rep. Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai căutate pentru că sunt din ce în ce mai accesibile. Prețul unui pachet pentru Krabi, Thailanda, pornește de la 559 euro/pers (avion, cazare la hotel 3 stele, mic dejun și transfer), tarif comparabil cu al unei vacanțe în Grecia.
Cea mai slabă evoluție, cu o dinamică de doar 10%, au avut-o destinațiile interne. Preţul mediu al unui pachet pentru o vacanță în România a fost de 320 de euro, față de 300 de euro în Bulgaria, unde pachetele au fost all inclusive.
Per total, cifra de vânzări a grupului Eurolines, format din 22 de companii, s-a majorat cu 20 % și a ajuns la 150 milioane euro. Vânzările de pachete turistice ale rețelelor TUI TravelCenter și Eurolines au crescut cu 50 % față de 2016.

“Este cel mai bun an pe care l-am avut vreodată. Piața se maturizează și oamenii încep să pună preț pe încredere și siguranță. Anul acesta este, pentru noi, al 8-lea consecutiv în care avem creșteri”, a afirmat Dragoș Anastasiu, CEO Eurolines.
Anul viitor, preţurile vacanțelor în Turcia vor creşte cu până la 10%, față de media de 690 de euro/pachet, cât a fost în acest an. O vacanță în Grecia, prin Eurolines a costat, în medie 550 de euro, iar în Spania 800 de euro.
“Cei care cumpărau în anii trecuți vacanțe de 40-50.000 de euro aleg acum pachete mult mai ieftine”, afirmă Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI Travel Center/Eurolines.
Rețeaua de agenții Eurolines a crescut de la 52, anul trecut, la 80 în acest an. TUI Travel Center are în portofoliu 12 destinații în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia și Spania și 23 de curse săptămânale cu plecare din principalele orașe din țară.
Nova Travel, tour operatorul Grupului Eurolines, a obţinut în 2017 o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, în creștere cu 14 % față de nivelul din 2016. Agenţia a organizat în sezonul estival 2017 curse charter către Grecia – Creta, Rodos, Corfu, Santorini și Zakynthos, Turcia –Antalya și Spania – Tenerife, Mallorca. Tour operatorul a organizat până la 23 de plecări pe săptămână din București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara.
Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunarii va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aprox. 2,2 milioane euro, cu 22 % mai mare față de anul precedent. Numărul turiștilor a crescut în 2017 cu 10 % comparativ cu 2016, la peste 11.000 persoane.
Dragoş Anastasiu spune că şi anul viitor, Grupul Eurolines se focusează pe invesțiile în tehnologie și digitalizare. Compania își propune să crească ponderea vânzărilor online, ce reprezintă mai puţin de 10% din total, în acest moment. În următorii 5 ani, ținta este ca vânzările online să atingă 40% din vânzările totale. Pentru anul viitor, TUI TravelCenter și-a bugetat o creștere de 12% a vânzărilor, iar pentru Green Village Resort își propune o cifră de vânzări mai mare cu 15% și continuarea investițiilor în valoare de 300.000 euro.
Pentru Nova Travel este estimată, în 2018, o cifră de vânzări de 13,1 milioane de euro. În 2018, tour operatorul va introduce în oferta sa o cursă charter nouă către Cipru, va crește numărul total de locuri cu 30% față de 2017 și va inaugura un parteneriat cu Sunexpress (charter Lufthansa – Turkish Airlines) pe ruta București-Antalya. Pentru cursele charter din 2018, Nova Travel își propune un grad de ocupare de minimum 95%.
Pentru Danubius Travel se așteptată o majorare de 40 % a cifrei de vânzări în 2018, până la 29 milioane de euro, obținută din creșterea vânzărilor pe cele două platforme: hotel-link.ro și cruise-link.ro. Întreg grupul Eurolines vizează o creștere de 15% a cifrei de vânzări în 2018 faţă de 2017.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii