Pentru programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 de euro per angajat (fără costurile de cazare).
Petru Păcuraru, managing partner și trainer HPDI, a declarat: „Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, care are ca rezultate cunoașterea metodelor de generare, structurare și transmitere a informațiilor. Training-ul oferă și abilitatea de a corela conținutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală și nonverbală). Foarte căutate au fost și programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management”.
Pentru dezvoltarea angajaților și crearea unor echipe cât mai omogene, companiile autohtone au apelat și la programe de teambuilding.
Cel mai căutat teambuilding de anul trecut a fost „E-hunters”, un program hi-tech care își propune să dezvolte abilitățile strategice și cele de leadership, dar și devoalarea „secretelor” muncii în echipă.
Conform HPDI, în 2017, piața de teambuilding va ajunge în România la circa 10 milioane de euro, în această sumă fiind incluse și costurile de cazare.