E noul model de masculinitate al generațiilor Y și Z, construit pe bazele “retrosexualității” (mai puțina obesie pentru imagine, ca în cazul metrosexualilor, orientare spre valori fashion și de lifestyle retro) cu valori de masculinitate clasică (criza, globalizarea, disoluția instituțiilor sociale creează această nevoie și intoarcerea la valori clasice): familie, siguranță, responsabilitate.
Retrosexualul milenist este și “gastrosexual” (gătește din pasiune, din hobby și este avantaj de cucerire pentru sexul opus), își cultivă masculintatea alfa (Stefan și-a făcut serviciul militar în Legiunea Străină) și-și explorează sensibilitatea transformând-o în act pragmatic (în 2011, Ștefan a înființat împreună cu un sculptor și un scenograf Marsupio Design – un nou concept, multidisciplinar de abordare a designului interior și de produs).
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania