Sonia e reprezentanta generației Y românești dezamagite de sistemul educațional de aici, care nu oferă șansa descoperirii și cultivării vocației.
Își caută soluții personale pentru o carieră și consolidează cohorta „love.profit” care alege activități lucrative care să genereze profit din aptitudinile, hobby-urile, vocația membrilor generației Y (nu credem în pensie, „vreau să fac ce-mi place, la ce mă pricep, cu atenție și respect pentru mediul înconjurător”).
Sonia a urmat studii de jurnalism, dar nu a profesat niciodată, alegând să-și construiască expertiza în zona de scenografie și de „costume design” prin încercări și implicări în proiecte în mod direct, și nu scolastic.
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania