FacebookTwitterLinkedIn

Reprezentant al cohortei „copiilor eterni”, celebrează valorile unei copilării/inocențe care nu-și cenzurează curiozitatea și pasiunea pentru experiment, joc. Caută armonie și echilibru între extreme, aducându-le impreună și armonizându-le: „viziunea mea ideal-stilistică a fost întotdeauna un echilibru între elemente aflate la poli opuși: între vechi și nou, între junky și luxury, între nișă și mainstream.”

Își celebrează și cultivă fragilitatea, caută povești, emoții puternice, caută diferența și unicitatea în fiecare detaliu al vieții lor, sunt inspirați de valorile culturale ale părinților și bunicilor lor.

Au aspirații înalte, visează să schimbe, să inspire lumea, dar nu-și pierd pragmatismul. Au curajul de a fi „teenpreneuri”, Răzvan creând propriul său brand de modă, „Le Petit Indigent”, la vârsta ieșirii din adolescență, pe care îl vrea peste 10 ani „pe lista numelor reprezentative în fashion-ul mondial”.

http://www.facebook.com/LePetitIndigent

Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.

VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL

Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații

Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania