Membră a cohortei digitale, e martoră a inovației „instant” și își asumă imediat noutatea tehnologică ce îi permite să fie mereu conectată și-i dă platformă de expunere. Asemenea grupului social pe care-l reprezintă, Gina e optimistă, extrovertită, tehnologic-confortabilă, constientă de importanța imaginii pe care și-o cultivă cu atenție.
Folosește fără inhibiții media sociale și caută să-și crească în manieră constantă, factorul F (fans, friends, followers). E pop-star de FB cu public care o urmărește, pe care-I provoacă și-I inspiră.
Precede noua generație de celebrităti Social Media care vor redefini și provoca star-sistemul.
http://www.meetgina.tumblr.com
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania