Este reprezantanta Generației C (creative) și H (hiperactive) care este dominată de curaj, de experiment și aventura „controlată”. Își cultivă spiritul antreprenorial din adolescență, încearcă, experimentează zone profesionale conexe în căutarea de oportunități și pentru construirea viziunii personale.
Reprezintă valul de comunicatori cu măiestrie și în mediul real, nu doar în cel virtual (folosesc hipercomunicarea din virtual ca plusvaloare a calităților de comunicator clasic; accentuează hiperactivitatea, dezinhibiția până la revoluție și extravertirea unei categorii a generației G). Are generozitatea de a lua inițiativa și de a crea platforme unde îi susține pe acei membri ai generației ei care sunt hipercreativi, dar mai puțin pragmatici.
Explorează lumea underground, caută valori de creație la prima mână, se lasă inspirată, caută ideea unică și exploatează fără teamă oportunitățile unei societăți hiperactive.
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania