Lucrează cu imagini, dar nu vrea să-și transforme propria imagine în produs de vânzare. Militează pentru construirea de brand personal numai prin proiectele creative, fără nicio expunere „cu fața” (cu foto) în nicio media (provocarea sa este să-și păstreze anonimatul vizual pe toată media noului mileniu, „nicio fotografie cu mine, niciunde” – într-un noiembrie 2012 în care numai pe facebook sunt aproape 260 de miliarde de imagini personale).
Instalațiile ei urbane cu „baloane antidepresive” și post-it-urile cu mesaje pozitive pe care le lasă în spațiul marilor orașe (Brasov, București) militează pentru o lume în care Generația M să se concentreze pe esențe, pe universul interior (insperiente) și mai puțin pe frenezia expunerii și a vanității de brand personal.
Se opune „clicktivism-ului” (acțiune socială numai prin „click”, activismul superficial prin proiecte miltante care nu cer niciun efort: semnare de petiții online sau de «cauze» în social media) prin acțiuni în spațiul real care să creeze efect pragmatic, „aici și acum”.
alinaandreipovesti.blogspot.ro
felicitaridincarton.blogspot.ro
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania