Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Coşul mediu pe fashion, de trei ori mai mare decât cel pe carte

cristina_martinas.jpg
Elefant.ro s-a rebranduit de curând şi ţinteşte să devină din numărul unu pe piaţa de carte într-un mall de familie, în care fashionul să aibă şi el o pondere importantă.

„Publicul nostru este majoritar feminin 75% şi era o direcţie naturală de dezvoltare”, spune Cristina Martinaş, business developper la elefant.ro. În prezent, potrivit Cristinei Martinaş, elefant.ro are 250.000 de clienţi, iar dezvoltatorii site-ului speră să mute cât mai mulţi dintre consumatorii de carte în zona de fashion, dar şi să atragă noi clienţi pentru această categorie.

„Sunt toate brandurile de lux distribuite în România, dar şi unele care nu sunt de lux. Nu ofertăm numai pe cele de lux, dar brandurile de lux sunt la nişte preţuri foarte accesibile. Avem şi branduri care nu se încadrează în categoria de lux, cum ar fi segmentul de Romanian Designers Boutique care deserveşte o serie de clienţi care vor produse în serii foarte mici, personalizate”, mai spune Cristina Martinaş.

Produsele cele mai dorite din categoria fashion sunt genţile, iar branduri foarte cunoscute se vând ca pâinea caldă mai ales datorită reducerilor foarte mari. Clienţii au de unde să îşi aleagă pentru că în acest moment sunt 5.000 de produse disponibile, însă reprezentanţii elefant.ro speră să termine anul cu aproape de trei ori mai multe produse.

Introducerea categoriei de fashion va scădea şi media de vârstă a clienţilor elefant.ro care este deocamdată între 30 şi 40 de ani, specifică celor care sunt consumatori de carte, mai spune specialista elefant.ro. Dar pe lângă acest lucru, va aduce şi venituri mai mari fiindcă piaţa de fashion este mult mai mare decât cea de carte.  

„Piaţa de carte este una limitată, este realitatea cu care trăim, în România, ea a fost de 60 de milioane de euro, iar cea de fashion online si offline este de aproape 4 miliarde de euro. Toate cifrele nu sunt bazate pe cifre foarte clare, sunt nişte estimări pe care cei care joacă în piaţă le cam ştiu”, spune Cristina Martinaş.

În plus, mai spune ea „coşul mediu pe fashion este de trei ori mai mare decât cel pe carte. În perioada beta a site-ului, a fost un coş mediu peste media pieţei care este de 45-50 de euro, pentru piaţa de fashion”. Cu toate acestea, Cristina Martinaş argumentează că elefant.ro nu va renunţa la piaţa de carte şi ncii nu va încerca să îi dea o valoare mai mică. „Ne menţinem poziţia, nu renunţăm la ea. Exclus să abandonăm cărţile”, a mai precizat business developper-ul.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii