Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cosmin Rădoi: „Exigența președintelui juriului este determinantă pentru numărul de campanii nominalizate și premiate”

cosmin_radoi.JPG
S-a încheiat recent cea de-a de-a XII-a ediție a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards. Se cunosc câștigătorii și palmaresul. Romanian Effie Awards poate fi considerat un „termometru” al pieței de comunicare din România. Din acest motiv, încercăm să „luăm temperatura” pieței.

Cosmin Rădoi, Managing Director BBDO Group

Forbes: Ați făcut parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2015. Cum apreciați nivelul calitativ al lucrărilor înscrise în concurs?

Cosmin Rădoi: În ultimii ani, cred că cel puțin două treimi din înscrieri vin cam de la același agenții și clienți. Cealaltă treime vine de la cei care înscriu punctual sau mai rar.

Componenta juriului este și ea relativ stabilă de la un an la altul, pentru că dincolo de experiența de marketer este foarte importantă și experiența de jurat, pentru o evaluare cât mai obiectivă.

În aceste condiții, este mai dificil de făcut o evaluare de la un an la altul, pentru că actorii sunt aceiași în marea majoritate.

O diferență calitativa a înscrierilor se vede mai degrabă într-o perioadă mai lungă de timp, aș spune de doi-trei ani.

Dacă luăm acest interval în considerare aș putea spune că văd o evoluție.

Dacă întrebarea se referă mai curând la numărul mic de nominalizări și premii versus numărul de înscrieri din acest an, discuția merge în altă direcție.

Jurații dau note, însă președintele juriului este cel care stabilește pragurile pentru nominalizări, respectiv premii.

Astfel exigența președintelui juriului este determinantă pentru numărul de campanii nominalizate și premiate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii