FacebookTwitterLinkedIn

Capacitatea de producţie a fabricii din Cluj-Napoca va fi majorată în toamna acestui an. In acest moment ea este de 1,5 milioane de produse pe an.

Compania  mizează pentru anul în curs pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013. Cosmetic Plant vinde zilnic, prin toate canalele folosite, cca. 2.600 de produse, iar cifra de afaceri în 2013 a fost de 1,6 milioane de euro.

Firma realizează circa 65% din business-ul anual din segmentul îngrijirii tenului. Pe locul al doilea în topul vânzărilor se află produsele pentru protecţia solară, cu cca. 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru îngrijirea părului, cu cca. 10%. Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp şi de cele pentru mămici. Potrivit Susanei Laszlo, Director General al Cosmetic Plant, procentele ar urma să rămână neschimbate şi în acest an. Emulsiile pentru plajă însumează 55% din vânzări, restul de 45% împărţindu-se în proporţie aproximativ egală între emulsiile pentru accelerarea bronzării, uleiurile de plajă şi produsele de îngrijire după plajă.