Cautare




, Staff

Sănătate |
|

Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de aproape 12,2 milioane lei până la finalul acestui an, în creștere cu 10% față de 2017

Producătorul local de cosmetice Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximatv 11,1 milioane lei și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei.
Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant

Potrivit estimărilor reprezentanților companiei, creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii ani. Numărul produselor comercializate a fost de peste 1,2 milioane, în 2017.

„Numărul produselor comercializate în anul 2017, dar și cifra de afaceri realizată ne demonstrează încă o dată că business-ul nostru are o evoluție firească ce se datorează creșterii notorietății brandului Cosmetic Plant atât pe piața tradițională, cât și în retailul modern, unde continuăm listările produselor noastre la noi parteneri, respectiv lărgim sortimentația de produse la partenerii existenți”, afirmă Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Una dintre cele mai mari creșteri din ultimii doi ani a fost înregistrată de produsele de protecție solară și cele de îngrijire după plajă, vânzările acestora crescând cu aproape 80% în această perioadă. De altfel, în lunile iulie și august ale anului trecut, ponderea vânzării produselor pentru plajă a reprezentat aproape 35% din totalul vânzărilor companiei. Cele mai solicitate produse din această categorie au fost soluțiile pentru plajă din gama COCOS, pe bază de ulei de cocos bio și cele din gama OLIV, pe bază de ulei de măsline.

Printre motivele care au dus la creșterea acestei categorii de produse, compania subliniază orientarea clienților către produse bazate pe ingrediente naturale și rețete moderne, fără parabeni, dar și condițiile meteorologice din ultimii ani care impun o protecție ridicată împotriva razelor tot mai puternice ale soarelui. De asemenea, Cosmetic Plant produce și comercializează produsel vegane, adică produse care nu conțin ingrediente de origine animală.

„Un segment tot mai mare de consumatori este interesat de produse cosmetice vegane și ne bucură faptul că putem să satisfacem nevoile acestora, întrucât aproape 90% dintre produsele gamei pentru protecție solară sunt vegane. Am fost atenți la acest aspect și în cazul celor mai recent lansate game – Vitamin C Plus și Body. Astfel, toate produsele gamei Vitamin C Plus sunt vegane, iar în cazul gamei Body, 4 dintre cele 10 produse sunt și ele vegane”, completează Laszlo.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester.

 

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse împărțite în 18 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii