Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Cosmetic Plant estimează afaceri cu 20% mai mari, în acest an

Cosmetic Plant, unul din principalii jucători ai pieței locale de cosmetice, a lansat o gamă nouă de produse pe bază de miere și lăptișor de matcă și mizează, în acest fel, pe creșterea vânzărilor și a expunderii la raft în principalele locații partenere.
Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant

Până la finele anului, Cosmetic Plant și-a propus să devină un business mai mare cu aproximativ 20%, față de 2014, iar lansarea noii game va avea o contribuție semnificativă în realizarea acestui plan, conform spuselor Susanei Lazslo, directorul general al companiei.

Gama Miere & Lăptișor de Matcă cuprinde șase produse și vizează un segment de vârstă de la 20 la 70 de ani.

Procesul de dezvoltare a rețetei și testare a durat în jur de un an,  iar în prezent produsele au ajuns deja pe rafturile din rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche și în diverse farmacii și magazine naturiste din țară.

Prețul produselor pornește de la 9,5 lei și ajunge la 14,5 lei.

Producătorul local de cosmetice a raportat afaceri de aproximativ 7,2 milioane lei în primele nouă luni ale lui 2015, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, fondată de Ileana Mester, farmacistă cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia, în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii