Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Cosmetic Plant estimează afaceri cu 10% mai mari, în acest an

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, estimează o cifră de afacere de 1,76 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 10% comparativ cu 2013.
Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant

Compania a relansat recent gama „Q10 + ceai verde” și mizează pe creșterea ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în 2014, la 12,2% anul viitor.

„Lansată în anul 2006, ‘gama Q10 + ceai verde’ conține produse deja cu tradiție în portofoliul Cosmetic Plant. Fiind una din cele mai îndrăgite dintre gamele noastre, ne dorim să răspundem în continuare nevoilor clientelor noastre cu cele mai bune și actuale produse, de aceea am luat decizia de a moderniza formula și a o alinia la trendurile internaționale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

În prezent, portofoliul companiei include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10+ceai verde, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia, în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii