Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Corneliu Bodea, CEO Adrem: „Eu aș schimba totul”

Dincolo de pesimismul caracteristic perioadei pe care o traversăm, Corneliu Bodea este încrezător în capacitatea antreprenorilor români obișnuiți să acționeze în medii total nepredictibile, așa cum este și cel de acum. E o ocazie unică de a reseta totul.
 aboneaza-te
Corneliu_Bodea

„Criza economică va avea ca baza o criză a consumului, generată de lipsa de confort și încredere a consumatorului în viitor. Asta va duce la o depresiune economică care nu va avea ca bază inflația în prima ei fază. Ea va fi caracterizată de deflație, ceea ce va pune o problemă extrem de mare statelor care se împrumută agresiv, așa cum este România, la procente neeficiente” a declarat CEO-ul Adrem a reINVENTAREA României.

Cu toate astea, Corneliu Bodea crede în antreprenorii români și în capacitatea lor de a se „descurca” în această perioadă, tocmai pentru că „noi suntem antrenați să acționăm într-un mediu total nepredictibil”. O condiție esențială pentru asta este însă câștigarea încrederii consumatorului, punctează Bodea.

În opinia CEO-ului Adrem, statul a sprijinit prea puțin capitalul autohton, inclusiv în zonele performante altădată de export, astfel că „am pierdut în majoritatea domeniilor, inclusiv piața din România care este dominată de actori și investitori străini”. Statul ar trebui să susțină acele produse cu tradiție, cum ar fi cele din sectorul agricol sau farmaceutic, și să facă din ele branduri puternice care să fie consumate de români și, de ce nu, și de străini.

În privința conlucrării în mediul de business, necesară acum mai mult ca oricând, CEO-ul Adrem spune că ADN-ul românesc este caracterizat de competiție și individualism, de dorința fiecăruia de a fi mereu în fața celuilalt și că această caracteristică nu se va schimba indiferent ce va fi.

Această criză este o „ocazie unică” pentru a face totul mai simplu, pentru a învăța și progresa, pentru a conștientiza că nu avem nevoie de atât de multe resurse. „De ce atât de complicat, de ce nu mai simplu… eu aș schimba totul” concluzionează Corneliu Bodea.

Forbes reINVENTarea Romaniei 01.07.2020

Această pandemie i-a determinat pe români să consume produse românești și să susțină brandurile românești?LIVE !!! pe Forbes Romania vorbim despre #noulantreprenor și #cumpardinromania cu:* Aurelia Vișinescu, Oenolog și co-proprietar Domeniile Săhăteni* Rucsandra Hurezeanu, CEO şi fondator Ivatherm* Claudiu Necșulescu, Președintele Organizației Naționale Interprofesionale Vitivinicole* Corneliu Bodea, CEO Adrem Parteneri strategici: BMW România, Carrefour, Immofinanz, Catena – Farmacia Inimii, Teilor, Rompetrol, ChronolinkCafeaua oficială: NespressoPartener media: Mindspace#ForbesReinvent #ForbesRomania #ReinventareaRomâniei #ForbesEvents #ForbesReinventareaRomâniei #NoulAntreprenor #CumpardinRomania #ReinventareaRomaniei #ffl

Publicată de Forbes Romania pe Miercuri, 1 iulie 2020

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii