Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Cornel Cărămizaru (FrieslandCampina România): „2018 a fost cel mai bun an pentru noi din ultimii 10”

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact se află pe profit și în acest an. Ce a contribuit la majorarea afacerilor?
cornel caramizaru-frieslandcampina

Grupul FrieslandCampina România, cel care produce lactatele Napolact a încheiat anul 2008 cu o cofră de afaceri de 416.8 milioane de lei, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior. Majorarea se datorează în mare parte mărcii Napolact, cel mai vizibil și puternic brand din portofoliul companiei, la nivel local.

Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. Mai mult decât atât, volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape 6 ori de la lansare în 2015. Din studiile realizate de reprezentanții companiei reiese că 1 din 5 consumatori Napolact aleg un produs Napolact BIO.

“Diversificarea produselor și rețetele autentice, evoluția excepțională a gamei ecologice și investiția în programe de susținere a fermierilor parteneri au contribuit la rezultatele acestui an record. Acestea confirmă faptul că strategia noastră este bună și ne determină să continuăm, concentrându-ne asupra parteneriatelor dezvoltate de-a lungul timpului, de la producătorii de materii prime până la consumatori”, a declarat Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.

 

Investiții în fermele din Ardeal

Fermele din Ardeal sunt singura sursă de lapte pentru produsele Napolact. În prezent, compania colectează materie primă de la peste 1000 de ferme.

FrieslandCampina România a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte și programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil. Anul trecut, FrieslandCampina a lansat programul “Împreună pentru o fermă mai bună”, parte a unei inițiative Royal FrieslandCampina de susținere a femierilor producători de lapte din țările de interes. Acest program aduce împreună fermieri din Ardeal cu fermieri olandezi în vederea creșterii productivității fermelor partenere Napolact, ei identificând soluții la provocările întâmpinate.  Programul va continua și în 2019 cu o nouă serie de vizite.

“Fermele din Ardeal sunt singura noastră sursă de lapte pentru produsele Napolact. Prin urmare, parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu fermierii sunt esențiale pentru noi.  Am făcut și vom face în continuare tot ceea ce ne stă în putință pentru a îi susține și ajuta în eforturile lor de a livra lapte de calitate pentru produsele Napolact, care ajung pe mesele românilor.”, spune Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.

 

Investiții în business și tehnologie

 În anul 2018 acționarul principal FrieslandCampina Group a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiții adaugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creșterea capacității de producție, programe adresate fermierilor și dezvoltării de noi produse.

 

FrieslandCampina România a lansat în această lună un nou produs pe piață, un “Iaurt Cremos de-al nostru”, produs cu o textură similară cu cea a iaurturilor grecești. Compania mai deține în portofoliu și brandurile Frico, Milli, Oke și Dots.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii