În această categorie se află și CEO-ul Electrica, Corina Popescu, care a recunoscut în cadrul emisiunii reINVENTAREA României că perioada imediat de după decretarea străii de urgență a fost o reală oportunitate ca să implementeze procesul de digitalizare.
„Noi ca nație suntem balcanici, pentru noi contează foarte mult contactul direct cu oamenii spre deosebire de alte țări din Europa unde partea de digitalizare și de informatizare la noi contează mult mai mult. Această perioadă este o cursă pentru toți jucătorii din piață. Cine reușește să-și adapteze business-ul la aceste noi condiții va avea de câștigat. Recunosc că perioada aceasta a fost o bună oportunitate să pot să accelereze niște proiecte pe care mi le doream de multă vreme, cel legat de digitalizare, dar și câteva care întâmpinau o anumită rezistență în lucru”.
Potrivit CEO-ului Electrica, toți managerii pot profita de această ocazie ca să schimbe mentalitățile clasice în ceea ce privește desfășurarea activităților.
„Este momentul oportun pentru a se accelera transformarea pe care și-au dorit-o dintotdeauna, dar nu a fost posibil de realizat în contextul inițial. Este mult mai ușor de acceptat că trebuie să schimbăm macazul, deoarece nu mai avem acel drum pe care-l știam cu toții de la manageri la angajați, acea cutie nu mai există și atunci automat, de voie, de nevoie, trebuie să-ți croiești un alt drum, unul nou, în care poți face să fie posibil ceea ce era înfrânat până la acel moment”, a explicat Corina Popescu.
Ca planuri de viitor, Electrica ia în serios extinderea pe zona de gaze. În plus, în perioada următoare compania și-a propus să-și consolideze poziția de investitor în rețeaua de distribuție a energiei electrice cu tot ceea ce înseamnă acest proces și anume, îmbunătățirea serviciilor.