Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

cora România a lansat serviciul de livrare la domiciliu

La un an după lansarea serviciului coradrive, retailerul a lansat şi serviciul de livrare la domiciliu, în parteneriat cu TNT România.
_DCF0997.JPG

Serviciul de livrare la domiciliu va fi disponibil în Bucureşti şi în zonele limitrofe, iar comanda trebuie să fie de minim 50 de lei, la care se adaugă 15 lei taxa de transport.

„coradrive.ro vizează proximitatea magazinului şi este un serviciu suplimentar oferit de cora pentru clienţii interesaţi să să câştige timp preşios. Însă, cu tot succesul sistemului drive, chiar şi clienţii noştri fideli ne-au pus întrebarea firească privind implementarea serviciului de livrare la domiciliu”, a explicat Claudia Mirică, directorul cora Lujerului.

În medie, pe zi, au fost înregistrate 25 de comenzi, iar coşul mediu este de 250 de lei. Astfel, într-un an de când a fost lansat pe piaţă serviciul coradrive, retailerul a avut vânzări de aproximativ 400.000 de euro. Cea mai mare comandă înregistrată în coradrive a fost de 1.500 – 2.000 de lei, potrivit reprezentanţilor retailerului.

„O echipă TNT, multi-departamentală, a fost alocată acestui proiect pentru a asigura cele mai bune condiţii de livrare, iar reţeaua noastră naţională este pregătită pentru a susţine extinderea acestui proiect”, a spus Marius Dumitraşcu, operations manager al TNT România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii